Los nuestros cafés Los nuestros cafés

Los nuestros cafés

Los nuestros cafés

Gústanos que los cafés sepan bien. Puede paecer una obviedad, pero nun lo ye tanto si tenemos en cuenta lo poco que, hasta agora, paráramos a pensar en qué ye lo que bebíemos cuando dexábemos qu’un fervinchu casi negro que sabía a carbón y tierra de cuneta fuera l’oxetivu de les nueses ellaboraciones. Y non: el café sabe a munches más coses y nun precisa escondese ente montes d’azucre y océanos de lleche.

Eso sí, hai cafés y cafés. El nuesu oxetivu ye ufiertavos siempres una esbilla variada y accesible de cafés finos de la más alta calidá. Procuramos tener siempres una representación de les grandes árees del ‘cintu del café’ qu’arrodia’l nuesu planeta ente dambos trópicos: Suramérica, Centroamérica, Etiopía y restu d’África, Asia… Toos ellos vienen de les últimes colleches de cada rexón y siguieron procesos de cultivu y beneficiu de la más alta calidá. Amás, fueron importaos a Europa por canales de compra directa, por pequeñes empreses enfotaes nos cafés d’especialidá qu’operen al marxe de les víes especulatives del mercáu cafeteru convencional.

Tresparencia

Los nuesos cafés nun son escuros, son tresparentes: cuntamos too d’ellos en cada etiqueta. Non solo informamos del so orixe, sinón tamién de la fecha y el tipu de turre. Escoyíos por espertos catadores titulaos pola Specialty Coffee Association (SCA), los cafés que vos ufiertamos fueron sometíos por un maestru tostador a un procesu de turre específicu pa cada unu d’ellos, de cuenta que se llogre’l meyor perfil de sabor posible. Amás, esos turres faense so demanda en llotes bien pequenos pa garantizar que los cafés qu’ufiertamos tean siempres nel so puntu óptimo por que podáis apreciar en casa les sos esquisites cualidaes sía como quier que sía el métodu que utilicéis pa ellaborar la vuesa bébora.

 

© 2019